توسط پایگاه شهید فکوری انجام شد؛توزیع 4 هزار بسنه غذایی در پنجمین رزمایش کمک مومنانه

 پنجمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه همزمان با شب های قدر با طبخ و توزیع 4 هزار وعده غذای گرم در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در راستای لبیک به فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و فرمانده کل قوا در خصوص همدلی و همراهی با خانواده های بی بضاعت، نیازمند و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا و همزمان با شب های قدر 4 هزار وعده غذای گرم در تالار پذیرایی فجر پایگاه شهید فکوری طبخ و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  آذربایجان شرقی در بین مددجویان این کمیته توزیع شد.
امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در حاشیه آماده سازی بسته های غذایی با تاکید بر تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه گفت: مسئولیت ارتش در  مردم یاری و دستگیری از نیازمندان به اندازه مقابله با دشمنان در شرایط کنونی دارای اهمیت است و همه رده‌های فرماندهی بر اجرای دقیق آن تاکید دارند .
وی همچنین با اظهار تاسف از حادثه ناوچه کنارک و شهادت جمعی از دلیر مردان نیروی دریایی ارتش در این حادثه افزود: فرزندان دلیر ملت بزرگ ایران در نیروهای مسلح بنا به  ماموریتی که برای حفظ امنیت کشور بدون وابستگی و با تکیه بر توانمندی های خود دارند؛ همواره در معرض حوادث مشابه هستند و امیدوارم مردم شریف ایران در این شب های عزیز با دعای خیر خود سربازان جان برکفشان را همچون گذشته،پشتیبانی کنند.
بنابر این گزارش؛ در مراحل قبلی این رزمایش 6 هزار وعده غذای گرم و 300 بسته جیره غذایی خشک توسط پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در بین نیازمندان توزیع شده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ارتش
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالی-ارتش

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | 1:46 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.